Avatar billede David Juniormester
16. februar 2020 - 12:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mail virus spam

Hej.

Jeg har haft det proplem rigtig længe at jeg får mail spam. Det er i sig selv nemt nok at få mailen til at stoppe med at sende mails. Men problemet er at det er en ny mail adresse hver gang. De har ikke samme domæne og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har ingen ide om hvor det skulle komme fra. Nederst i hver mail kan jeg unsubscribe deres "nyhedsbrev" men jeg tør ikke klikke i frygt for at downloade virus. Mailen indeholder ofte tilbud om sex.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede Slater Ekspert
16. februar 2020 - 13:11 #1
Der er ikke noget at gøre, andet end at få et bedre spamfilter eller skifte til en ny  e-mail-adresse. Når spammerne først kender den, er der ikke noget der kan stoppe dem.

Hvem er din mailudbyder og hvilket software/website bruger du til at se mails?
Avatar billede David Juniormester
16. februar 2020 - 13:45 #2
Jeg bruger one.com og mail programmet på Windows