Avatar billede SommerFyr Seniormester
18. februar 2020 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hent config data..

Hej

Jeg har rode mig lidt ud i nåde jeg ikke helt kan gemme skue hvordan jeg løser..

jeg har en fil som min side henter inde.

window.widgetconfig||function(e, t, n) {
    e.widgetconfig={"title":"Min data","body","Hallo world"};
    var s=t.createElement('script');
    s.src=n;
    s.async=true;
    t.head.appendChild(s);
} (window, document, "widget.js");

i min widget.js kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg får min title og body data ude

var btn = document.createElement("div");
btn.innerHTML = "CLICK ME";                // her ville jeg så gerne have at min title kom frem men kan ikke helt se hvordan jeg skal gøre dette
document.body.appendChild(btn);

jeg har være inden hasOwnProperty men kan ikke få det til at virker. Håber der er en der kan hjælpe vider.
Avatar billede Slater Ekspert
18. februar 2020 - 19:41 #1
widgetconfig.title

Det burde være rigeligt, hvis de ellers ligger i samme dokument og den widget.js fil ikke gør noget underligt.

Jeg gætter dog på at du mener "body":"Hallo world" i stedet for "body","Hallo world". Ellers giver det en fejl og giver ingen mening.
Avatar billede SommerFyr Seniormester
18. februar 2020 - 19:55 #2
Hej igen

Jeg har prøve men kan ikke få det til at virker.
Avatar billede SommerFyr Seniormester
18. februar 2020 - 19:56 #3
Jo nu virker det..