Avatar billede 1Dorte Guru
19. februar 2020 - 14:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Finde billede på mobil

Hej
Min søn har en Huawei Honor 7 Light.
Der er billeder og videoer på hans telefon. De er synlige på telefonen.

De ligger på SD-kortet.

Når jeg slutter telefonen til min pc'er via ledning, kan jeg ikke finde billederne.
Jeg kan sagtens se sd-kortet. Jeg kan finde fx film, der ligger på sd-kortet.
Normalt ligger de i mapperne "DCIM" eller "Pictures".
Jeg har i stifinder søgt på noget af et billedernes navn - Fx "20020216", men der dukker ikke noget op.

Nogen, der kan hjælpe?

Mvh. Dorte
Avatar billede madklub Guru
19. februar 2020 - 14:46 #1
Jeg ville slå sikkerhedskopiering til. Så bliver de uploaded til Google Photos.
Avatar billede INK Ekspert
19. februar 2020 - 15:57 #2
Prøv at tage kortet ud af telefonen og tilslut til PC med en adaptor. Kan du nu se dem?
Avatar billede 1Dorte Guru
20. februar 2020 - 10:33 #3
#2 - Jeg kan finde billederne, når jeg tager SD-kortet ud. Tak.