Avatar billede fjorbak Seniormester
05. marts 2020 - 22:21 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Iomega Nas

Jeg har en ikke ny Iomega nas server, når den startes op lyser kun den venstre lampe set bagfra, den lyser op og bliver rød og bliver igen hvid. Den modsatte lampe er der ingen lys i.

Jeg ved ikke om selve nas serveren ligger på HDD eller er den integret del

mvh
Jan Fjorbak
Avatar billede digitalsupport.dk Seniormester
06. marts 2020 - 07:20 #1
På samtlige Iomega NAS modeller jeg har reddet data fra, har firmware til NAS været placeret på HDD i en separat partition.
Avatar billede fjorbak Seniormester
06. marts 2020 - 10:50 #2
Ja jeg tænkte det nok, man er bundet fuldstændig, jeg tror nemlig HDD er gået men skal lige lukke den op, men jeg har fundet en ny NAS på nettet til 1500.kr så jeg tager det lige stille, men tak for dit svar
Avatar billede fjorbak Seniormester
06. marts 2020 - 22:35 #3
Jeg glemte lige gives der point stadigvæk og hvordan ?