Avatar billede imma Forsker
07. marts 2020 - 09:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lav en folder til forældre

Hejsa, min datter skal lave en folder til forældre omkring youtube og forklare forældre hvad youtube egentlig er til en skoleopgave - Er der nogen herinde der kan hjælpe med at lave en folder, hun er igang med at finde fakta og skrive selve opgaven, men kunne være fedt at få hjælp rent grafisk hvordan man kunne sætte det op. Hvis nogen har ideer så er alt kærkomment
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2020 - 10:52 #1
Word? i min kan man vælge Ny, og så er der en liste med skabeloner. En af dem er 'Brochure til begivenheder' og den ser ud til at passe til projektet.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
07. marts 2020 - 15:26 #2
Mener du grafisk hjælp til en færdiggjort folder, kan du sende teksten til mig, når den er færdig.
Hvilket klassetrin, og må den bære præg af grafisk hjælp, uden at det betragtes som snyd? F.eks. YouTube logo og illustrationer.
Avatar billede imma Forsker
07. marts 2020 - 15:54 #3
Det er til 8. Klassetrin - ja det må den gerne bære præg af.  Jeg sender teksten i aften :)
Avatar billede imma Forsker
07. marts 2020 - 17:34 #4
Jeg har det på en Word fil nu
Avatar billede imma Forsker
07. marts 2020 - 18:28 #5
Kan jeg sende det til en mail /)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
08. marts 2020 - 09:25 #6
Pdf-fil sendt via mail. Skriv, hvis der ønskes ændringer.