Avatar billede kek Juniormester
11. marts 2020 - 18:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Betjening af nyt Panasonic TV bliver sløvt i løbet af et par dage

Købte i november et nyt Panasonic tv. Inden for den sidste måned er det begyndt at blive meget langsomt at betjene - læse 5 sek lack fra man trykker på en knap til at det reagerer. Problemet løses når strømmer fjernes helt og tv’et tændes igen. Nogle ideer til en løsning?
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. marts 2020 - 19:07 #1
Da du har købt tv´et i november 2019 er der jo stadig garanti på det.
Derfor vil det bedste nok være, at kontakte forhandleren.
Jeg tror næppe det er fjernbetjeningens batteri der er ved at løbe tør, for i det tilfælde så kan tv´et slet ikke betjenes (det reagerer ikke på kommandoerne)
Avatar billede kek Juniormester
11. marts 2020 - 19:36 #2
Har prøvet at skifte batterierne i fjernbetjeningen. Har endvidere lige kablet internettet til det, da det af en eller anden grund er enormt langsomt Trådløst, selv om jeg har 1000/1000 Mbit. Jeg kan godt indlevere det, men er 100 på at de tester i en time, konstatere, at see ikke er nogen fejl og bonner mig for testen, det har jeg prøvet med et andet tv hos FONA, tænker ikke POWER er meget bedre. Desuden vil jeg helst undgå at sende det ind, da vi så også skal undvære det.
Avatar billede INK Ekspert
11. marts 2020 - 19:57 #3
Har du checket om der er en firmwareopdatering til dit tv. Hvis det har stået på lageret nogle måneder kan Panasonic have udsendt en ny version efter produktionen?
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. marts 2020 - 20:00 #4
Jeg kan godt forstå at du nødig vil undvære dit tv, men det er jo heller ikke holdbart i længden, at have et apparat der ikke fungerer, som man med rette kan forvente af et nyt apparat.

Linket viser Power´s "karakter" på Trustpilot. Den kunne være bedre.

https://dk.trustpilot.com/review/power.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2020 - 09:55 #5
Mit philips har det med tilsvarende at remoten ikke vil - den hurtige er at lade tv være, og i stedet bare lige skubbe til et batteri (evt udtage) i remoten, så den kort slukkes. Det plejer at være alt rigeligt hos mig.
Avatar billede kek Juniormester
28. marts 2020 - 08:26 #6
Jeg har kablet internetforbindelsen, og nu virker det.