Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. marts 2020 - 13:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen her. Åbne en (Betalings Artikel) Fra Berlingske Tidende ?

Ja :

Kan nogen her. Åbne en (Betalings Artikel) Fra Berlingske Tidende ?
-
Jeg har ikke abonnement.

En FB ven slog en opsigtsvækkende artikel op i går på FB.
Men man kan kun se 2-3 linjer - Ellers skal man have abonnement.

(Andre aviser har samme system - og det er "fair nok" !)

Alle biblioteker har lukket. Man kan ikke læse Berlingske Tidende der.

Der er en artikel fra i går - 13. Marts 2020.

Om to muslimske kvinder i Fields. Indkøbscenter.

Jeg vil ikke sætte den på her - hvis ingen har mulighed for at åbne artiklen, så man kan se den hele. - Måske står der ikke så meget mere, end overskrifterne ????

Venlig Hilsen + God Lørdag + Fra Jørn
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. marts 2020 - 20:50 #1
....Svært spørgsmål ....
Avatar billede nopsen Ekspert
14. marts 2020 - 21:43 #2
jeg tror nu ikke det er svært, men mere at du skal være meget heldig at en af dem der ser dit spørgsmål herinde, tilfældigvis også betaler for at læse berlingske og er villig til at give artiklen til dig. :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. marts 2020 - 23:35 #3
Naturligvis - Tak - Sikkert for meget forlangt. Undskyld ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. marts 2020 - 23:48 #4
God Nat ...
Jeg holder selv Politiken ...
Avatar billede nopsen Ekspert
14. marts 2020 - 23:59 #5
ingen grund til at undskylde :-)