Avatar billede Butterfly Ekspert
27. marts 2020 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søg / Find ud fra værdi i en celle

Hej
Jeg vil gerne bruge søge / find funktionen, og finde det som står i "B2"
Hvad er der galt med denne?

Sub FindCelle()
    Cells.Find(Worksheets("Data").Range("B2").Value, After:=ActiveCell, LookIn:=xlFormulas2, LookAt _
        :=xlPart, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:= _
False, SearchFormat:=False).Activate
End Sub
Avatar billede Butterfly Ekspert
27. marts 2020 - 13:27 #1
Jeg fandt ud af det :-) efter den del forsøg

Cells.Find(What:=(Range("C1").Value), After:=ActiveCell, LookIn:=xlFormulas, LookAt _
        :=xlPart, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:= _
        False, SearchFormat:=False).Activate
    Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Avatar billede M.O Seniormester
01. april 2020 - 13:13 #2
Finder du indholdet af B2 i C1? :-)
Avatar billede Butterfly Ekspert
02. april 2020 - 10:22 #3
Kan godt forstå du er forvirret, men jeg ændre så i stedet for B2, blev det C1