Avatar billede thosko Juniormester
31. marts 2020 - 21:57 Der er 1 løsning

Live kamera fra smartphone til TV

Kære alle

Er det muligt at streame live kamera fra iphone til TV? Enten via kabel eller trådløst?
Jeg overvejer at købe Lightning til HDMI adapter eller Chromecast, men er i tvivl om de kan vise live kamera...
Årsagen til spørgsmålet, er at jeg overvejer at købe en udsigtkikkert eller stjernekikkert og vil gerne vise billedet fra kikkerten på TVet og tænkte det kunne lade sig gøre igennem en telefon...

På forhånd tak for gode bud på løsninger.
Avatar billede INK Ekspert
01. april 2020 - 11:33 #1
Det er simpelt med HDMI kabel fra iPhone til TV. Med det nævnte Lightning til HDMI adaptor vises skærmbilledet fra din iPhone direkte på TV.
https://www.av-cables.dk/iphone-5-videokabler/iphone-ipad-md826zm-a-lightning-til-hdmi-adapter.html?gclid=CjwKCAjw95D0BRBFEiwAcO1KDKc_qEsc4iTuJ1sgmbdEh3kmNP4ZCElkFVWJ66eu8VoRzZXV12bwXRoCNeUQAvD_BwE