Avatar billede Rasmusjc Juniormester
01. april 2020 - 11:37 Der er 4 kommentarer

Vado HD 3.gen Creative

Hej Eksperter

Jeg fandt en gammel video/foto optager fra Creative

https://www.creative.com/myvado/products/vadohd3g.aspx

Den er dog for længst udgået fra markedet, den havde sin storhedstid omkring år 2010.

Vi har dog nogle billeder og film til at ligge på enheden som jeg vil se om jeg kan få ud.

Hvis jeg bruger den software der findes til Vado så kan programmet ikke finde enheden under installationen.

https://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?prodID=19070&prodName=Vado+HD+

Jeg har forsøgt at kører installationen som xp kompatibel ingen resultat.

Der er HDMI port i enheden og hvis jeg tilslutter den til fjernsynet kan jeg godt se videoerne og billederne.

Men hvordan får jeg dem ind på computeren?

Der er kommer ikke nogen genkendelse frem når jeg tilslutter den via usb til windows 10, og som jeg kan læse mig frem til så er hdmi på computere kun hdmi out.

Nogen forslag?
Avatar billede milter Ekspert
01. april 2020 - 12:59 #1
Hvilken version af softwaren har I installeret? Versionen til Windows 7, 64 bit er formentligt den bedste.

Har I prøvet alle USB-forbindelser?
Avatar billede Rasmusjc Juniormester
01. april 2020 - 13:51 #3
Tak for hjælpen

Jeg prøvede med en computer af ældre dato og lige pludselig kom der forbindelse.
Den hopper godt nok meget til og fra og hvis jeg forsøger at indstallere de programmer der "følger" med til enheden så kan programmet stadigvæk ikke finde det.

Det er dog en mindre detalje, jeg har nu fået billederne/video overført så det var meget sjovt lige at få dem delt med familien.

Tak for de hurtige svar.
Avatar billede milter Ekspert
01. april 2020 - 15:06 #4
Velbekom.