Avatar billede L_Amtoft Mester
01. april 2020 - 11:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wordpress, domainudbyder

fejl hos UnoEuro / Simply
når jeg vil opdatere WordPress, plugins, temaer mv. får jeg blot en “HTTP ERROR 431”.
Jeg har spurgt supporten hos UnoEuro. De har bedt om min administrator adgang (meget chokerende for mig). Den har de fået, med de påstår blot at den ikke virker og så står jeg alene med problemet.
Plugins, temaer og oversættelser kan jeg opdatere ved at gå ind under hver enkelt emne og opdatere det den vej. Jeg har ikke fundet en work-around for WordPress-opdateringen.
Desværre er mit domæne lige blevet fornyet, men jeg overvejer kraftigt at “smide de penge ud” og flytte domænet til en anden udbyder.

jeg er interesseret i hjælp til hvordan jeg får fjernet fejlen omkring opdateringer, så jeg igen kan opdatere på normalvis og specielt hvordan jeg får opdateret til WP 5.4.
Avatar billede Slater Ekspert
01. april 2020 - 12:27 #1
431 er godt nok en af de sjældne. Den har jeg ikke set mange gange før.

Har du prøvet i en anden browser eller fra en anden computer? 431 betyder nemlig at din klient sender for meget data med i forespørgslen til siden. Det kan betyde at serveren har en meget lille indstilling for acceptabel header-størrelse, men det kan også betyde at der er noget galt med din browser, og den sender noget garbage data med.
Avatar billede L_Amtoft Mester
01. april 2020 - 12:43 #2
se det gav et helt andet resultat
jeg har hidtil forsøgt via Chrome. Nu forsøgte jeg først i IE, men her fik jeg slet ikke lov til at logon. Den kørte bare i ring. Så prøvede jeg fra Edge og her opdaterede jeg til WP 5.4 uden problem.
Nu skal jeg så have fundet ud af om min Chrome sender "garbage data" med.