Avatar billede fnis Juniormester
03. april 2020 - 21:37 Der er 1 kommentar

Opdatering af gammel Ipad

Jeg har en Ipad 4 som har sidste officielle ios 10.3.4. Det betyder at der er mange Apps der nu ikke kan installeres. Er der en smutvej? Er jailbreake til nogen hjælp?
Avatar billede INK Ekspert
04. april 2020 - 11:07 #1
Hvis du jailbreaker, så kan du ikke downloade fra Apples App.Shop. Det løser ikke problemet.
Så vidt jeg kan se, blev den lanceret i 2012, så du må nok erkende, at den har haft sin tid. Den kører 32-bit, mens nye modeller og Apps er 64-bit.