Avatar billede malle45 Juniormester
07. april 2020 - 17:37 Der er 3 kommentarer

vpn til router

Er der en som kan anbefale et godt vpn til router? så man er fri for at skal install på alle husstandes devises, så de automatisk vil kunne bruge forbindeslen med vpn!
Avatar billede Jan Seniormester
07. april 2020 - 22:32 #1
Nej, egentlig ikke.
For i så fald ville det være routerens firmware der skulle køre en vpn
Avatar billede kurtba Ekspert
08. april 2020 - 22:57 #2
Her er der et firma, som tilbyder denne løsning. Jeg har ikke nærlæst det.
https://nordvpn.com/da/blog/setup-vpn-router/
Avatar billede malle45 Juniormester
09. april 2020 - 14:14 #3
okay mener at Nordvpn kun kan gøre det hvis man har den rette Router.
For læste:" December 1st 2018, NordVPN’s servers stopped supporting L2TP/IPsec and PPTP connections."
jeg har er Tp-link Acher c1200 v2, som godt nok understøtter Openvpn setup. da jeg er bag stofa´s Fiber som er sat i brigemode, kan jeg ikke portforvalte noget, med minder jeg får fast ip. så det må gøres, før jeg kan gøre det... ellers må jeg bare prøve Nordvpn eller Expressvpn som app´s de behøver vel ikke fast ip?