Avatar billede Mogens A Praktikant
14. april 2020 - 20:18 Der er 2 kommentarer

LinkSys Velop MESH periodisk super langsomt

Jeg har installeret LinkSys Velop MESH, der kører vis Stofanet på 130mb.
Det har kørt fint gennem en længere periode, men på det sidste er det periodisk blevet ultralangsomt. Har genstartet, søgt optimale kaneler mm, men uden held.
Er der nogen, der har et godt råd.
Hilsen Mogens.
Avatar billede stjans Guru
15. april 2020 - 09:22 #1
Jeg oplever noget lignende.

Det der hjælper for mig er, at tage strømmen på stofa-modemmet og så når det er online igen, at tage strømmen på mesh enhederne og genstarte dem.

Herefter er der fuld skrue på Wi-Fi igen
Avatar billede Mogens A Praktikant
15. april 2020 - 09:41 #2
Tak for tippet - det er ganske vist prøvet med genstart af Stofa-modemmet - men ikke at tage strømmen fra alle Velop-noder ;-)