Avatar billede Signe07 Novice
17. april 2020 - 21:52 Der er 2 kommentarer

Switch til Deco M9 mest system

Jeg har mesh system i vores hus
Hver satellit har lan udgang
På kontoret har jeg forbundet min computer til satellit via lan
Mit problem/spørgsmål går på at jeg også gerne vil have min NAS server koblet på inde på kontoret.
Vil det være muligt at sætte switch efter Deco M9 satellit og fra switch til fx computer og NAS server
Håber der er nogen der kan hjælpe
S
Avatar billede puren Ekspert
17. april 2020 - 23:51 #1
her ikke roddet med det men ja du bør kunne sætte en dum switch til den så det går

Deco M9 ----> switch ----> pc og nas
Avatar billede Signe07 Novice
18. april 2020 - 08:13 #2
Jeg har tidligere prøvet
Router i starten og så NAS og Deco ud fra den
Men så forsvinder NAS på mit netværk

Jeg kan godt koble NAS direkte (lan) til en af de andre Deco satellitter og det virker fint, men så skal NAS stå i stuen og det ville jeg være ked af

Men jeg må lige prøve at se