Avatar billede vpnNoob Novice
24. april 2020 - 09:04 Der er 6 kommentarer

Spil via mobilt bredbånd fra smartphone Hotspot

Kan i oplyse mig om der er nogen teleselskab er i Danmark der tilbyder at man kan få dynamisk eller statisk ip til mobiltelefon eller mobilt bredbånd?

Jeg skal bruge det til il at spille Minecraft og Satisfactory i sommerhuset.
Jeg forsøgte med Hamachi igår og det fungerede ikke rigtigt.

På forhånd mange tak.
Kasper
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. april 2020 - 09:57 #1
Tror jeg havde ringet til de forskellige operatörer. Men mit gät ville väre at det bliver for dyrt for en privatperson.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2020 - 12:48 #2
Jeg har altid haft smartphone med 2 SIM, og køber ofte kun udelukkende med 2 SIM på smartphone. Og benytter den anden kun til data med flatrate ordning.
En ubegrænset forbrug uden mobilt bredbånd router/dongle. Deler min net over min bærbar. Har haft fungeret fint, hvis der er gode dækning på områder eksempel med CS:GO.
Rejser en del og jeg har ingen klager, indtil videre.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2020 - 15:43 #4
Desværre er hotspot en hotspot. Det eneste du kan ændre på er din netværks-kort, din lave dynamisk adresse til statisk adresse. Aner ikke hvad problemet skulle være.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2020 - 15:43 #5
På din pc, ikke hotspot.
Avatar billede vpnNoob Novice
24. april 2020 - 20:15 #6
Tak allensammen

Flere teleselskaber kalder en alm dynamisk ip-adr for offentlig ip.

3 tilbyder det, men dækker ikke her hvor jeg er.

Mange tak for hjælpen.