Avatar billede malle45 Juniormester
01. maj 2020 - 10:25 Der er 4 kommentarer

asus RT-AC68U eller asus DSL-AC68U

skal sætte en Router bag stofa´s Fiberboks som er sat i brigemode, og det er kun internet på fobindelsen, ingen iptv. men skal finde ud af om det skal være ASUS DSL-AC68U eller ASUS RT-AC68U?
Avatar billede INK Ekspert
01. maj 2020 - 10:38 #1
Du har ikke behov for et DSL modem, så nr 2 er ok. Formoder den også er billigst?
Avatar billede malle45 Juniormester
01. maj 2020 - 10:45 #2
ja der er en prisforskel på 500,- mener jeg!
Avatar billede malle45 Juniormester
01. maj 2020 - 10:59 #3
kom hjem med en i går, som skulle havde være en Asus RT-AC66U men da jeg sat den til var det en Asus RT-AC66U B1 som fik alt til at gå ned, og ingen internet forbindelse over hovedet, så fik læst at man enlig skulle ungå visse modeller af Asus,og en af dem er RT-AC66U modellen, så vil ændre den til RT-AC68U modellen, og må tilbage med den B1 og få en forklaring på hvorfor de sælger en pakke med den rette type router og med den forkerte indhold...
Avatar billede malle45 Juniormester
05. maj 2020 - 09:12 #4
Tænkte på hvad er bedst til fibernet generalt bare net, af router med eller uden processor.