Avatar billede PeterFjelstrup Juniormester
02. maj 2020 - 10:57 Der er 3 kommentarer

Printerdriver W10 - HP psc 2175

Min gl. HP psc 2175 printer fortræffeligt, men der er ingen printerdrivere i W10 og heller ingen på HP support. DriverBooster fandt en scan driver men ingen printdriver? Nogen forslag?
vh Peter
Avatar billede INK Ekspert
02. maj 2020 - 11:18 #1
Ifølge HP hjemmesiden skal denne printer blot anvende driveren indbygget i Windows 10.
Skal man forstå dit indlæg som at den rent faktisk virker nu? eller den den hidtil har virket på en anden maskine/Windows version?
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. maj 2020 - 11:47 #2
Avatar billede PeterFjelstrup Juniormester
02. maj 2020 - 11:52 #3
Den kan nu scanne med en driver, DriverBooster fandt, og den kan kopiere, men den finder ikke printeren på W10. - Start, indstillinger, enheder, printere. Med installer manuelt - udskriv testside, siger den 'kunne ikke udskrive testsiden', og printeren er nu fundet, men med 'fejl' under printernummeret. 'administrer', fejlfindingsværktøj, 'problemet blev ikke fundet...' Måske en fejl i selve printeren?