Avatar billede Nicklas Praktikant
03. maj 2020 - 10:15 Der er 5 kommentarer

NAT hjælp

Jeg har et problem, jeg har fornyligt købt og downloaded Snowrunner, og jeg kan ikke spille online fordi min NAT type er strict. Hvilket jeg synes er mærkeligt da en af mine venner kan spille online på det samme net, jeg har prøvet at port forward, og undladet portene fra min firewall, der er intet der virker. Nogen der har en ide om hvorfor det ikke virker?

- Nicklas
Avatar billede Jan Seniormester
03. maj 2020 - 11:38 #1
Avatar billede Nicklas Praktikant
03. maj 2020 - 12:54 #2
Hej Jan, tak for din respons, jeg synes ikke jeg kan finde nogle steder at tillade incoming ports. Er der noget jeg overseer? jeg bruger en ICOTERA, router
Avatar billede Jan Seniormester
03. maj 2020 - 14:03 #3
Hvilken model ?
der skal jo være en menu med ports
Avatar billede Nicklas Praktikant
03. maj 2020 - 14:17 #4
min model er i4850 og er en Icotera.
og ser sådan her ud: https://imgur.com/GCLYHWm
Avatar billede Mozart Praktikant
17. maj 2020 - 15:57 #5
nogen der har fundet en løsning på det??? har samme problem.