Avatar billede bb69 Seniormester
05. maj 2020 - 13:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

skærmbeskyttelse

hej.
jeg har købt denne samsung galaxy A20E, men tør ikke bruge den før der bliver sat noget skærmbeskyttelse på, er helt sikker på at jeg kommer til at beskadige den.

men hvad skal jeg vælge ?
skal jeg selv sætte det på, er det svært ?

eller skal jeg få det gjort i en forretning
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. maj 2020 - 14:15 #1
Avatar billede bb69 Seniormester
05. maj 2020 - 14:55 #2
tak erik, det er nok en god løsning med panserglas
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. maj 2020 - 15:57 #3
Ja, for skulle uheldet være ude, så er det en fordel at kun glasset evt. er revnet, holdt op imod prisen for en ny skærm, eller så galt en ny telefon.
Jeg har også min mobil i et etui, det kan også være med til at skåne den :-)
Avatar billede bb69 Seniormester
05. maj 2020 - 17:35 #4
ja, det ville ikke være fedt, det er ret dyrt, har også overvejet et etui for at være på den sikre side
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. maj 2020 - 19:24 #5
Den type etui jeg har er det der er vist på billedet i linket. Etuiet på billedet passer til din model

https://www.mobilcovers.dk/products/samsung-galaxy-a20e-laeder-cover-m-pung-sort
Avatar billede bb69 Seniormester
05. maj 2020 - 20:11 #6
den ser ud til at kunne bruges :-)
Avatar billede p.schoet Novice
06. maj 2020 - 15:55 #7
Jeg vil også klart anbefale dig at få smidt noget panserglas på – det vil spare dig for en masse penge i det lange løb :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. maj 2020 - 16:40 #8
#7 Jeg er helt enig. Jeg har altid haft panserglas på mine mobiler, og det er en lille udgift set i forhold til hvad en skade kan løbe op i.
Avatar billede bb69 Seniormester
07. maj 2020 - 06:46 #9
ja, i har ret, nu har den ligget her klar til brug i 3-4 uger, men har ikke turde bruge den før den blev "sikret"
Avatar billede ST93 Praktikant
21. august 2020 - 09:34 #10
Det en god idé med både cover og skærmbeskyttelse, det har jeg selv på min telefon. Men hvis uheldet nu er ude og din telefonskærm flækker, så kan du få den repareret billigt hos www.mobiletec.dk/ jeg har selv fået udskiftet både skærm og batteri der til billige priser