Avatar billede primdahl1980 Praktikant
11. maj 2020 - 19:04 Der er 5 kommentarer

Laptop går i dvale

Hej

Jeg har en mindre, omend ret irriterende udfordring. Jeg har en Lenovo x1 Carbon, som på alle fronter performer super (kun business).

Min udfordring ligger i, at når den via dock er tilsluttet en ekstern skærm, så går den i dvale efter 30 sekunder. Det mystiske i den forbindelse er:
- Den går ikke i dvale efter 30 sekunder, hvis ikke den er tilsluttet ekstern skærm via dock.
- Det er det samme problem, uanset om den er i dock på hjemmekontoret, eller på job.
- Indstillingerne under stømtryring og slumretilstand, er sat til aldrig alle 4 steder.

Er der nogle der kan hjælpe? er ved at blive vanvitig:)

vh

Christoffer
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2020 - 19:09 #1
Har ikke brugt dock til bærbare, men når bærbar er "docket" Er denne dock så synlig i enhedshåndteringen? Og er der noget strømstyring herinde under egenskaberne der evt kan justeres noget på?
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
11. maj 2020 - 20:51 #2
Jeg kan ikke finde dock derinde
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2020 - 20:53 #3
Ok :-)
Så må der en ekspert på området til hjælp :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2020 - 20:55 #4
Har du prøvet at sætte strøm plan til "høj ydelse" i dock?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2020 - 21:04 #5
#4 Når pc er monteret i dock skulle der menes :-)