Avatar billede hclisbedsted Seniormester
13. maj 2020 - 10:44 Der er 4 kommentarer

internet på tv

Vi har et Panasonic tv tx-p50gt50y hvor vi i lang tid har kunnet se gamle dr .udsendelser via internet, vi har kabelforbindelse fra home-box til tv.
Vi kan nu pludselig ikke dette mere , vi kan se joutube uden problemer ,så må internetforbindelsen jo være i orden , vi har et tv i et andet rum der kører det også fint, men det dr. logo som skal komme nede i højre hjørne kommer ikke frem når vi går ind på dr 1.hvad gør vi ?---hilsen h.c.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
14. maj 2020 - 12:37 #1
Har i haft fat i jeres internet udbyder og spurgt dem?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
14. maj 2020 - 21:19 #2
Jeg har talt med you see , de mente at når jeg kan se de gamle dr udsendelser på et andet tv i vores køkken på trådløs internet , så  kan det ikke være deres problem at vi i stuen ikke kan !
Avatar billede thomas_bk Ekspert
14. maj 2020 - 21:50 #3
Det giver nok mening at kigge i tv'ets indstillinger om 'hbbTV' på en eller anden måde skulle ske at være blevet slået fra.
Tjek evt i manualen for de relaterede indstillinger.

Det kunne også give mening at se om der findes en software opdatering til tv'et online.
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
16. maj 2020 - 18:33 #4
Jeg har prøvet at kontakte DR og lige fået svar , de meddeler at der siden den 7 Maj har været problemer med særligt Sonny men også Panasonic men i løbet af en Uge skulde det køre igen , så håber vi at vores problem også bliver løst , tak for hjælpen. m.v.h.--H.C.