Avatar billede MariaT Praktikant
14. maj 2020 - 13:06 Der er 4 kommentarer

Philips tv fra 2016 kan ikke starte

Hejsa
Vi har et Philips tv fra foråret 2016, som midt i en film pludselig slukkede for så at tænde igen, men derfra køre i ring. Efter en rum tid sprang den til recovery mode. Vi har forsøgt at reboote, wipe cache, opdatere software, reboote og wipe cache igen.
Nogen bud på, hvad problemet kan være? Nogen bud på, hvad en reparation vil koste? 🙈
Mvh. Maria
Avatar billede thomas_bk Ekspert
14. maj 2020 - 13:17 #1
Hvad hedder modellen?
Avatar billede MariaT Praktikant
14. maj 2020 - 19:43 #2
49PUS6501/12
Avatar billede MariaT Praktikant
16. maj 2020 - 22:27 #4
Ja, vi har fulgt først den vejledning og senere nærmest det samme i kontakten med Philips.