Avatar billede bb69 Seniormester
27. maj 2020 - 09:19 Der er 4 kommentarer

genskabe slettet messenger chat fra mobil

hej.

jeg var indlagt i 2018 hvor jeg lå i koma, kæresten har haft 2 af mine mobiler, og har haft adgang til min fb konto og har slettet den chat jeg har haft med hende igennem årene.

kan man genskabe chatten på mobiltelefonen og hvordan gør man
Avatar billede claes57 Ekspert
27. maj 2020 - 10:25 #1
det er væk - der er jo reelt dig (dine enheder) der har slettet det uden backup.
Avatar billede bb69 Seniormester
27. maj 2020 - 10:28 #2
så vidt jeg ved har hun slettet det på min pc, syntes jeg har læst at man kan genskabe det på mobilen da den vist gemmer nogle af filerne
Avatar billede claes57 Ekspert
27. maj 2020 - 10:52 #3
Så skal du have det liggende i Messenger/beskeder eller aktiveret backup af data til skyen. Er du på Android eller ios?
Avatar billede bb69 Seniormester
27. maj 2020 - 10:56 #4
android
historikken i messenger på pc har nok været slået fra.
mener ikke det er sendt som backup til skyen