Avatar billede Arnelau Juniormester
28. maj 2020 - 15:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytning fra webhotel til google

Vi har lavet en ny hjemmeside i vore klub, i Google Site, nemt og ligetil. Nu vil jeg gerne have det således at når en bruger skriver xxxxx.dk så finder den vores nye hjemmeside og der står stadig xxxxx.dk i URL linjen for oven i browseren. Lige nu har jeg lavet en viderestilling fra webhotellet ti siden og så står der: http://sites.google osv.
Jeg er blevet verificeret af google og ejer sited. Men på vores gamle hotel står der en masse ting som jeg tror skal smides ud.
Se indhold her:
https://drive.google.com/file/d/1a9QzitppUvc-v9dWMEaWcgY-lBQUfHC3/view?usp=sharing
Juniormester var noget jeg var engang hvor jeg var yngre.
Tak  på forhånd
Avatar billede leif Seniormester
29. maj 2020 - 06:44 #1
https://support.google.com/sites/answer/9068867?hl=en fortæller dig præcist hvad du skal gøre for at få dit eget domæne på et Google Sites
Avatar billede Arnelau Juniormester
29. maj 2020 - 09:31 #2
Hej Leif.
Tak for dit svar, den side du henviser til har jeg set på mange gange og alt fungere fint og jeg er blevet godkendt i google, og samtidig. Skriver google i min “Offentliggørelse” at jeg kan anvende min side som er www.xxxxx.dk. Men mit spørgsmål går faktiske på mit webhotel, hvor hele opsættet ser ud til at være noget “rod” fordi vi har den gamle Hjemmeside liggende der. Og ved kald til siden med www.xxxxx.dk kommer den gamle side frem.

Så jeg jeg skal finde ud af hvad der kan slettes på hotellet, mit skærmprint, som er vedhæftet første spørgsmål, er google godkendelsen streget med gul. Jeg mener at have set at der skal være en A-record og et CNAME og noget andet?

Leverandøren syntes ikke de skal hjælpe mig.