Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2020 - 12:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logitech M560 Wireless mus

Jeg har 2 stk. Logitech M560 Wireless mus. Den ene er gået i stykker og skal erstattes. Jeg kan se, at hos nogle forhandlere er den mus udgået.
Er den ved at være forældet?  kan nogen anbefale en anden?
Det er vigtigt, at scroll knappen kan bruges til frem og tilbage.
Det behøver heller ikke, at være Logitech, bare den er trådløs.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2020 - 13:24 #1
M560 er ikke længere...
https://www.logitech.com/da-dk/mice?filters=3861
det er, hvad Logitech selv har i butikken af trådløse mus pt.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2020 - 13:42 #2
Tak for dit svar. Jeg har set på Logitech  M590 Multi-Device til 429 Kr.
Men jeg kan ikke se, om scroll hjulet kan skifte frem og tilbage.
Fås i Proshop for 276 Kr.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2020 - 14:04 #3
Jeg er ikke sikker på, hvad du mener mht scroll. Men der er knapper til tommel, så du kan scrolle op/ned på sider i browser. Ellers hør proshop support i åbningstiden.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2020 - 14:13 #4
På den M560 mus jeg har, er det sådan, at når man trykker scroll knappen mod venstre side, går man en side tilbage, og med tryk på højre side, går man en side frem. Det bruger jeg hele tiden.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2020 - 14:50 #5
Tak 😊