Avatar billede Morten Professor
15. juni 2020 - 22:19 Der er 1 løsning

Efter ajax request kommer der en ekstra div med samme class

Hej

Jeg vil høre om i kan hjælpe mig, med at få fjernet den ekstra div med class udenom den div jeg request på for at få vist indhold fra min ajax function.

Det er mærkeligt der kommer en ekstra div uden om mit ajax call. se her:
Den starter sådan her og det er rigtig nok: <div class="ajax_output1">
Men når jeg så har kørt min ajax kommer der en ekstra: <div class="ajax_output1">
<div class="ajax_output1">

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
15. juni 2020 - 22:49 #1
hmm fandt ud af det lukker tråd