Avatar billede Manon Praktikant
16. juni 2020 - 07:20 Der er 4 kommentarer

Min pc logger af ca. hver 5. minut

Hej.
Jeg har et problem med at min skærm går i sort ca. hver 5-10 minut. Det er meget frustrerende når jeg sidder og arbejder at jeg hele tiden skal logge på.
Pc’en lukker ikke helt ned, men hvis jeg ikke har rørt mus eller tastatur, så går min pc i sort. Så skal jeg klikke på min mus og venter nogle sekunder hver gang, hvor min skærm så “vågner” igen og så skal jeg endnu en gang til at taste min adgangskode inden jeg kan arbejde videre. Dette sker rigtig mange gange i løbet af en dag. Det er ikke min screen saver eller battery saver den er galt med, det har jeg været inde at kigge på. Jeg håber meget at du kan hjælpe?
Venligst M.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2020 - 07:49 #1
Du skal gå til Kontrolpanel Vælg Strømstyring
Vælg Fanen hvornår skal Skærmen lukkes?
Vælg Fanen angiv hvornår Computeren skal Slumre?

https://ibb.co/z5CMpyw
Avatar billede Manon Praktikant
16. juni 2020 - 08:05 #2
Det har jeg også prøvet og det virker heller ikke
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juni 2020 - 08:19 #3
"Det har jeg også prøvet og det virker heller ikke "
Har du ændret på tiderne og valgt anvend?
Ellers er der muligheden Snavs eller Grafikkort!
Hvilken Computer? Nogle har separat strømstyrings Driver  Eks. Lenovo
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2020 - 12:11 #4
Hvis du har sat indstillinger for pauseskærm, så kan den gør det samme - så prøv at kigge efter disse indstillinger - der er også et flueben "vis logonskærm ved fortsættelse"