Avatar billede mikerojakes Seniormester
19. juni 2020 - 17:13 Der er 1 kommentar

mini kameraer

Hej
Ved nogen hvad man skal gå efter hvis man skal købe et minikamera med de bedste ultra skarpe billeder til en nogenlunde pris: under 1000,- er det antal pixel eller skal der bare stå HD 1080 for det syntes jeg der står på næsten alle typer, men der må da være mere at gå efter.

Hvilken et kan anbefales i denne jungle af mini-kameraer der skal være med tilslutning af USB stik direkte.

på forhånd tak
venligst Mike
Avatar billede milter Ekspert
19. juni 2020 - 17:40 #1
Hvad skal du bruge billederne/videoerne til?

Og husk, du får ikke "ultra skarpe billeder" i et kamera til en pris under 1000 kroner. I de fleste tilfælde, især når det drejer sig om minikameraer, vil kameraets objektiv være den del, som afgør kvaliteten af billedet/videoen.

Og hvad mener du med "minikamera"?