Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. juni 2020 - 09:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DiNovo Edge batteri

Logitech DiNovo Edge stoppede med at lade, blinker rødt.
Der blev indkøbt nyt batteri til det (Cellonic), der er bekræftet fra leverandøren skulle være det rigtige.

Første batteri opførte sig præcis som det gamle - og det samme gjorde batteri # 2!

Der er testet med to forskellige ladestandere, der begge er ok med andet DoíNovo Edge. Keyboard BURDE være ok, så er der noget jeg overser?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2020 - 10:40 #1
Selve stikket på keyboard kan have fået en skade
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. juni 2020 - 12:39 #2
Nu er jeg ikke helt klar på, hvad det er for noget stik, du mener her?
Der går et 3-leder fra ladeeleketronikken i keyboardets højre side (venstre, når det ligger med tasterne ned), hvor der er +, - og temperatur.
Der går også et 2-ledet fra ladeelektronikken til kontakterne, der får spænding.
Alle forbindelser er umiddelbart ok, så næste forsøg bliver nok noget med kølespray.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2020 - 18:20 #3
Jeg ville teste stik i kb og videre ind i dyret. En defekt lodning, eller kortsluttet ledning.
Svartid: jeg sad i bil på tværs af dk og er fremme med it-forbindelse igen... 🙃
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. juni 2020 - 20:43 #4
Efter nedkøling med kuldespray på ladekredsløbet har den været stabil længe nok nu til at batteriet er ladet til 100%, så det er muligt en sløj komponent i det nabolag, men det kører som planlagt nu, så alle er glade. :-)