Avatar billede Rottefar Praktikant
30. juni 2020 - 08:56 Der er 2 kommentarer

opsætning af infoskærme

jeg har skal hjælpe en kammerat med at sætte nogle infoskærme op i hans virksomhed, men jeg har ikke før rodet med den slags. så jeg ville høre om der måske er nogle der har forstand på den slags.

skærmene er fordelt således: 1 stk. touch skærm inde på værkstedet (der står en computer i baglokalet og skærmen hænger ude i selve værkstedet) denne skærm skal virke som en touch computer i værkstedet, og som en normal pc når den benyttes fra baglokalet.

de resterende 2 skærme hænger ved et indgangsparti, hvoraf den ene blot skal være en infoskærm med nyheder osv. den anden skærm skal være en interaktiv skærm hvor idéen er at det skal være muligt for de ansætte at notere, hvor de er at finde. når de møder ind om morgnen (f.eks. på pladsen, på kontoret eller i bil 5)

skærmene er hængt op men virker ikke efter hensigten.

skriv endelig, hvis du sidder med et uddybende spørgsmål
Avatar billede supertekst Ekspert
30. juni 2020 - 14:39 #1
Har sendt Privat besked tidligere i dag..
05. oktober 2020 - 10:10 #2
Der findes software på nettet til den slags og nogle koster ikke særlig meget. Hvilket software anvendes?