Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2020 - 20:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billeder vises ikke på side

Hej.

Jeg har ikke været i stand til at løse dette problem. Håber der er nogen der kan hjælpe med det.

Når jeg går ind på https://www.findbolig.nu/ vises billederne på boligerne ikke. Uanset om jeg benytter Edge eller Chrome.

Faktisk er de to første lodrette felter tomme.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. juli 2020 - 08:21 #1
Nu kan jeg ikke lige se, hvad det skulle være der ikke vises - men du skal altid prøve som det første, at slette din browsercache.

Tryk CTRL+SHIFT+DEL for at komme ind at slette - og husk at vælge det maksimale tidsinterval du sletter - altså "Altid"...
01. juli 2020 - 12:50 #2
Har du løst problemet?

Ellers se om der er installeret et cache program / plugin på hjemmesiden og "rens" så den - og tjek igen. Evt. lukke browseren ned og starte op igen.

/Tommy
https://lederuddannelserne.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2020 - 16:32 #3
Hej.

Fandt ud af det sent i går aftes.
Ved at fjerne spærring i en ad-blocker i Chrome for den pågældende, fik jeg løst problemet dér.

Det fungere stadig ikke med Edge, men det gør ikke noget. Er ligegyldigt hvilken browser jeg skal bruge..
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2020 - 16:33 #4
for den pågældende side