Avatar billede Morten Professor
02. juli 2020 - 20:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

jQuery height taget ikke hele højden

Hej

Jeg sidder lidt fast med dette script, forsøger at få den til at tage højden på elementet se koden:

(function($) {
    $( document ).ready(function() {
        let heightOfElement = $('.header-widget-region').height();
        $('.storefront-breadcrumb').css('padding-top', heightOfElement );

    });
})(jQuery);

Selve .header-widget-region er 86px høj, men den kommer kun med et tal på 8px.
Og det samme gælder for 41px så kommer der også 8px.

Nogle der har nogle ideer?

Har prøvet med inner outer height

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Slater Ekspert
03. juli 2020 - 17:17 #1
Det er umuligt for os at svare på med så lidt information, da height() bør tage højden af elementet.

Du er nødt til at vise et eksempel, inkl HTML og CSS, hvor den ikke gør som du vil have den til.
Avatar billede Morten Professor
04. juli 2020 - 16:54 #2
Hej

Det er et fixed div. kan det være derfor??
Avatar billede Slater Ekspert
04. juli 2020 - 19:39 #3
Ikke alene.

Som du kan se her: https://snip.kilolima.dk/#/RY8eFS5 er der ikke noget problem med at finde højden på en fixed div med din kode. Så du er stadig nødt til at vise os mere.
Avatar billede Morten Professor
05. juli 2020 - 08:38 #4
<div class="header-widget-region" role="complementary">
        <div class="center-col-full">
            <?php dynamic_sidebar( 'header-1' ); ?>
        </div>

@media (min-width: 768px) {
    .center-col-full {
        width: fit-content;
        width: -moz-fit-content;
        width: -moz-available;
        max-width: 90%;
        margin-left: auto;
        margin-right: auto;
        height: auto!important;
    }

.header-widget-region {
    position: fixed;
    z-index: 99;
    width: 100%;
    top: 160px;
    background-color: #fff;
    height: auto!important;
    display: grid;

har prøvet at center-col-full men den gjorde det samme.

Vil meget gerne give et link men det er en test side og vil ikke risikere dublicate  content.
Men hvis jeg må skrive til den bruger kunne du se det.

Men håber dette giver lidt overblik.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
05. juli 2020 - 08:41 #5
Fordi height ikke har en højde er fordi boksen ændre sig efter hånden som antallet af  filter bliver mindre
Avatar billede Slater Ekspert
05. juli 2020 - 09:43 #6
Som du kan se er det stadig ikke nok: https://snip.kilolima.dk/#/GNEOj4x
Det virker fint med det kode du giver os. Sandsynligvis er problemet i din php-fil, men det er umuligt at hjælpe dig, hvis vi ikke kan reproducere problemet. Du er simpelthen nødt til at vise os nok til at vi kan se fejlen.

Du er naturligvis velkommen til at sende et link i en privat besked, hvis du foretrækker det.
- Men eftersom filen hedder dynamic content - er noget af indholdet loadet med AJAX eller lignende asynkront? I så fald er det måske ikke indlæst på det tidspunkt hvor du tester for højden. Det ville være det åbenlyse problem her.
Avatar billede Morten Professor
05. juli 2020 - 10:24 #7
Ja det giver mening så skal jeg have den lavet under ajax kaldet. Det prøver jeg lige tak for insight.
Avatar billede Morten Professor
05. juli 2020 - 11:26 #8
Det var det der var problemet tak for hjælpen Slater