Avatar billede gerhardpet Seniormester
08. juli 2020 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lens og fotos

Jeg kan på min telefon bruge lens i fotos, men det kan jeg ikke på min tablet. Begge er android og nye. Begge apps er lagt ind begge steder i samme version. Er der nogen der har en idé?
Avatar billede wjens Guru
08. juli 2020 - 17:36 #1
Kik på Google Play, er den angivet som kompatibel med din tablet?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
08. juli 2020 - 18:34 #2
Ja, den er kompatibel og jeg kan bruge lens separat, men blot ikke i fotos. I vejledningerne står der at jeg blot skal klikke på lens ikonet, når jeg åbner et billede i fotos, men der er ikke noget ikon og jeg har set alt igennem for at finde ud af hvorfor.
Intet problem på min smartphone - der virker det fint. Tabletten er en spritny samsung S5e
Avatar billede wjens Guru
08. juli 2020 - 22:19 #3
Jeg har testet mine og har samme situation. Mobil ok, men ikke på tabletten. Hvorfor ved jeg ikke.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
08. juli 2020 - 22:41 #4
Så må vi bare leve med det, men det er jo lidt mærkeligt. Du kan bruge lens og foto ved at gå ind på lens og klikke på billed-ikonet oppe i højre hjørne - og derefter vælge fotos. Så kan du bruge lens. Det er lidt af en omvej, men det virker da i det mindste. Tak fordi du brugte tid på at forsøge.