Avatar billede 450025 Ekspert
16. juli 2020 - 11:24 Der er 18 kommentarer og
3 løsninger

MSN kan det fjernes.

MSN plager meg hver gang jeg slår på computeren – kan det fjernes på et vis så jeg ikke ser den hver dag jeg starter opp computeren deaktivere eller gi den Sovemedisin  Dvale på linje med Bjørnen. Hvordan gjør jeg det?

MSN plager meg flere gange til dagen ved oppstart kan den fjernes fra min computer hadde vert det beste. Er der en løsning på dette.Hvordan?

Nye EDGE er ikke fjernet den er blant alle APP til venstre – den klare jo det jeg trenger er mitt svar Søppel.
Den plager meg ikke mer nå – og er ikke et spørsmål.

På min computer oppdager et språkproblem – Stifinner har jeg aldri funnet  men nevnes ofte  det navnet er ikke her – men Filutforsker er vel kjent.

Jeg er gått in nå 36 gr ute – tenkte jeg fikk spørre om dette her  – computeren fungere fint med Versjon 1909 – 2004 får vente til jeg blir tvunget til dette er en Tanke haster ikke mener jeg. Takk om jeg får svar Bakk.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. juli 2020 - 12:11 #1
Jeg lukka ned så klart tro i ikke det forbanna svineriet fra Microsoft kom igjen jeg hater dette.  Hva brukes deet til i dag.?      https://ibb.co/TYQHX1H
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. juli 2020 - 16:07 #2
Dette skulle kunne klare sagen:

https://www.howtogeek.com/224798/how-to-uninstall-windows-10s-built-in-apps-and-how-to-reinstall-them/

Jeg har selv fjernet mange af funktionerne på mine egne pc´ere med held.

Det er sørgeligt at Microsoft har så travlt med at prakke brugerne alt muligt skrammel på :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2020 - 16:42 #3
Microsoft Edge Cromium:
Tryk på 3 prikker øverst til højre og vælg indstillinger.
Gå ned til fanen "ved start"
Vælg "åbn en eller flere bestemte sider".
tryk tilføj ny side.
Ønsker du Google lægger du linket til din søgeside ind.
Luk pc ned og prøv genstart.
Får du så Google som opstart?
Avatar billede 450025 Ekspert
16. juli 2020 - 17:00 #4
Ja du hjalp meg sist også Erik Hg jeg ble så glad har lastet ned musikk nå - alt
funger så¨fint - mulig jag er egen det forteller alle men jeg vil ha den musikk jeg liker.

Jeg skal prove det foreslag du ga meg i morgen håper det virker.

Vi har forskjellige ønsker Eks nå skal det bli bedre med Fliser på Win10.
Jeg har hatet dem fliser fra første stund - har fjernet  dem -  gi oss et valg?

MSN ok for noen - for andre ikke jeg hater dette programmet en sand plage?

Nye EDGE sikkert ok masse reklame - og det klare ikke den jobben jeg trenger -  fjern  3 forsøk bare søppel?  Det er skitt fungere ikke for meg -  for andre ok men hva med et valg.    Hos meg så sover den en pyntegjenstand må man ha det?

Skrivebord skal bli bedre Hvorfor?  Vil du fylle helte Disktopp så må det bli opp til den enkelte Bruker.
Jeg har det enkelt å trives med dette. har bare det jeg bruker.

Jeg er ikke imot SMS som jeg klager på  jeg hater dette andre får ha for meg.

WIN10 er et fint program - fungere utmerket  -  Men det ufattelig at vi blir lurt på ting som vi ikke trenger - uten og gi oss et valg -  hva vinner dem ved dette og endre hele tiden ingen ting.
Klart noe kan forbedres innen Sikkerhet ja helt greit det.
Jeg savner en knapp som enkelt kan Deaktiver et program. Tenk om REVO Uinstaller kunne slette disse mislykka Program  Microsoft fremstiller men nei vi skal plages med Søppel fra dem i mange år fremover..
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2020 - 17:27 #5
#4 Microsoft giver ikke et valg, men man kan få fravalg når men installerer Windows. De fleste trykker på den konfiguration som Microsoft anbefaler, og ja så får men hele pakken man ikke har behov for. Vælger men manuelt at vælge så fjernes en del observering fra Microsofts side. Og bruger man i stedet en lokal konto i stedet for Microsoft konto, har de ikke en mailadresse de kan kommunikere med til din pc. Jeg har fra start med Windows 10 taget disse valg, og ser blandt andet ikke MSN. Pre installerede programmer med Windows 10 har jeg også fjernet som Erik har gjort. Der findes ikke skrammel programmer på min pc.
Jeg har fra start af brugt siden her https://www.askvg.com/guide-how-to-remove-all-built-in-apps-in-windows-10/ til at rense ud. Har udelukkende brugt en kommando der fjerner det hele
Avatar billede 450025 Ekspert
16. juli 2020 - 17:28 #6
22066 Takk skal prøve i morgen orker ikke nå i aften - kan den fjernes så skal den Drepes er mitt svar -
Men til nå sover den som en Bjørn ca 6 mdr plager meg ikke nå.

Men klare jeg og fjerne  MSN vil jeg Juble  noe sådan skitt - treng det ikke.
Det er et uønsket Program.
Og Nye Oppdatering 2004 har jeg lite tro på det blir bare enda mer skiitt som ikke kan skal kjempe for og holde avstand er ikke det 2 meter corwitt.
fjernes.
Jeg tror ikke Microsoft kjenner ordet  Uinstaller  hadde vert fint om dette kom i en oppdatering så man kan et forhold til et Program som faktisk virker godt i dag dem gjør alt for og ødelegge det også?
Dem brukte jo 3 år på WIN10 før det ble ok.
å Edge er samme 3 forsøk og kan ikke det jeg trenger ufattelig er det.
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juli 2020 - 00:20 #7
#3 220661  Jeg tror jeg starter med denne #3 og ser hva jeg får ut av det da har jeg lidt og gjøre - vil bare si dette  (Bansen)  Nye EDGE comenium som jeg hater den er der blant alle APP men i dyp søvn sover i  lang tid fremover dyp søvn høre ikke den Snorker en gang.

Til Erik Hg ok klokken  her i Thailand er bare  4.30 jeg er 6 timer foran Dere - Håper det du forteller vil løse oppgaven i dag jeg prøver.

Før hjalp jeg flere eldre her orker ikke dette mer -  jeg ga dem dette råd kjøp  Nettbrett gjerne Apell  så blir det slutt på mange Problem for Microsoft å med sine halvferdig program å stadig 0ppdateriger som bare skaper problemer for dem.

Noe av det beste jeg har gjort faktisk -  jo computer har dem så klart det  men det er en pynte gjenstand fra Microsoft noen  har den på loftet i andre etasje lagt en tykk madrass over den og i dag bruker jeg bare sa han en annen ville ikke det han har 4 computere som har kolapset med skitet fra Microsoft har du kan besøke meg men jeg kommer ikke til deg og dine computer  glem dette.

Nettbrett det holder anbefaler jeg for Email + Fasebook samt en god Telefon mer trengs ikke var mit svar..

I Karantene tiden + andre del av cowitt som er på vei da skal jeg hygge meg med  #5 fra 220661.
Takk til deg forresten jeg har nå flyktig sett over dette nå    men her er stoff for lang tid fremover vil si det håper flere stikk innom for her er lidt av hvert å lese.men må si mange takk 220661 den satte jeg pris på virkelig også.

Her nevner du Lokal konto -  det har jeg ikke  kun Microsoft konto men det får jeg vel til tror jeg. -  høre Dere ikke noe på en stund fra meg da gjør jeg som Bjørnen går i Hi    vil  jo ikke kaste computern som mange gjør. Om 6 måneder  kan jeg jo se på det halvferdige program 2004 oppdateringem for der kommer der sikker masse nytt Søppel rekende på en fjøl.
Microsoft har masse og lære av den Nettleser jeg Bruker og det er Google chrom den kan alt jeg trenger i min Hverdag.
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juli 2020 - 06:10 #8
# 220661 Dette er spennende utrolig artig også - MSN Livstil har jeg befattet meg med 4 til 5 gange alt i dag – jeg fulgte oppskriften din var forberedt på Drilling her.

Jeg en ny Nettleser computerword og den har jeg enda – få tilbake Google Chrome ikke tale om ikke mulig det -  samme hva jeg gjore?

Ville jo ikke vekke Bjørnen Microsoft nye EDGE som jeg hater – den lå og sov bare MNS var utrolig Hissig – jeg måtte spørre pent Firefox et program jeg heller ikke liker har ingen sans for dette program bare i nød.

Google er jo på skrive bordet fortsatt men nei nye Nettleser nå var computerword - omstart og ny MSN – men jeg klarte og få lagt Google Chrome  på Bokmerker og der er fremdeles. Takk Firefox - men du blir alldri min Nettleser Sorry?

Men det er feil sted I-corn er blant alle APP til venstre her – på skrivebordet og Oppgavelinjen – og nå på (Bokmerker også finnes den Rette (Google Chrome)

Det er jo helt feil.Hvordan trekker jeg den ned på skrivebordet på sin rett Plass?
Hva føler jeg nå og hvordan virker det for meg? Jo smil til det skjulte Kamera

Google på skrivebordet –    computerword kommer opp    –  så går jeg på Bokmerker trykker på  G  og da først kommer Google Chrome  som er min  gode Venn kan alt jeg trenger som Nettleser

Et Jevla Rott er det blitt  –    Bjørnen Microsoft sover enda skal ikke vekkes håper den Dør snart?

MSN må jeg fortsatt plages med 3 til 6 gange om dagen det er å blir en Livsstil jeg kunne vert foruten.
Bør jeg forlate Microsoft og kjøpe et Appel Nettbrett jeg også?
Oppdatering 2004 er en Risiko sport sier dem fleste det betyr mer Søppel fra Microsoft blir det alldri nok fra den kanten..

https://ibb.co/mS46xw5
https://ibb.co/TYQHX1H
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juli 2020 - 06:28 #9
Jeg tror jeg tar fri idag for galskapen bare fortsetter des mer jeg gjør des verre blir det?
Nu har jeg klart og få ned Google Chrome på Skrivebordet - så det går fremover.
Men nye ting dukker opp se på denne skjermdump her.
Hvordan får jeg slutt på dette da.
https://ibb.co/wrSG66z
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juli 2020 - 11:10 #10
Er jeg kommet videre nei egentlig ikke intet er normalt nå - MNS finnes fremdeles klare ikke og få den vegg.  Google er nå på Skrivebordet å ok - På Bokmerkelinjen lijen er der kommet en  G  det er nytt?
På Oppgave linjen er Google chrome også det er feil - bak denne har jeg nå computerwordl  nytt det også, hva gjør jeg må jeg leve med dette. og fortsatt plages med MNS er ikke fornøyd i hele tatt - Takk Mocrosoft for alt Søppel  som blir slengt i fjeset på oss Brukere normalt burte dem tvinges til og rytte opp etter seg.
Grue(CW Alle katogorier- Eksperten- computerworld x) (Chrome Nettmarked    x) (G google    X) (google%220.no  X) (Google.chrome.com  X) (google.chrome.no) se bilde her helt unormalt skal jo ikke være sådan når Google Icorn er på oppgave linjen. Helt feil kan dette endres?
https://ibb.co/wcFd55S
Jeg gruer meg til at 2004 Oppdatering blir tredt ned over hodet på Brukere.  Men Søppel er vel en del av prosessen med WIN 10. Jeg får se på dette nå #12 men finne det skittet det er lidt av en oppgave det men Takk 220661
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2020 - 12:53 #11
#10 Kan du ikke bare sætte Crome til at starte på en side når du starter den?
Ser ud til den starter hvor du slap da du lukkede ned
Jeg forklarede dig dette i forbindelse med Microsoft Edge.
Formoder Crome har en tilsvarende indstilling.
Beklager jeg ikke kan/vil supporte på Crome.
Har så længe jeg har brugt browsere undgået denne påtrængende browser som i hverfald før i tiden blev installeret som "tilgift" til andre programmer man hentede fra nettet ;-)
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juli 2020 - 14:04 #12
Joda forstår deg godt nå er kommet enda et stykke Google er der hvor den bør være ved Apper - skrivebord - selv oppgave linjen virker nå - om MSN er borte helt vet jeg ikke men i ettermiddag har det vert rolig for denne også.
Hvis ja hadde jeg vert gladd må si det - jeg har ikke sovet i timen men nå ser det ut som det har roet seg.
Du er ikke enig i Google nei ok jeg klager ikke men liker ikke tvang å et krav den må kunne det jeg har behov for.
Selv Erik Hg seier Microsoft kommer med masse unødig skrammel som bare skaper problemer -  men helt klart med den flotte hjelp Dere begge har gitt så har det vert til stor nytte for meg.
Nå får jeg se om MSN er borte så tråden kan lukkes vil bare vente lidt til Takk så langt vil si det Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2020 - 17:13 #13
Avatar billede 450025 Ekspert
18. juli 2020 - 02:05 #14
Takk 220661 for lenken skal sjekkes å lagres.
Tenk å stå opp tidlig en helt ny dag og oppdage at computeren virker som den skal den er frisk meldt - en Grunn er vel og jobbe i lag så klare vi og rydde opp selv dem vanskeligste ting etter Giganten Microsoft.

Bjørnen - Nye EDGE comenium sover fortsatt her den er ikke drept lever nok til glede for andre    men jeg som hatet den ja og nå er den borte fra min computer.

Husker vel Bing også den ble drept - 220661 gjorde sitt til at den forsvant fra min computer her  Microsoft mente at livsverdien ble lang bedre nei vi ser folk sliter med den enda.

MSN ble tyst i går ettermiddag -  her igjen med felles hjelp fra alle som har støttet meg så sover nå bare burte vert skutt?
Nye EDGE vi treng ikke slette nei når den engang bli bedre eller ferdig så kan man få den opp av Dvale og sette den i jobb men nå    nei ikke for min del den har jo alt hatt 3  misforlykket forsøk nå.

Klager ikke på Microsoft dem vil oss det nok godt men dem  bruke oss på feil måte.          Dem taper på dette skal vi være prøve klut for dem?.

Ønsket burte være gi folk et valg til og rydde opp etter dem – en knapp i en oppdatering med navn  Deaktivere hadde gjort seg. Bare hva Hg og 220661 skriv vi har fjernet masse skitt selv men ikke alle kan dette.

I dag kom du med en lenke 220661 har tro på denne jeg har ikke prøvd den inda - fordi der er helt stille nå.    Jeg har startet opp nå den MSN er borte?    Google er på plass der den skal være – computeren fungere helt perfekt Rask også - klart Google har sine svake sider ja det vet vi –    jeg trives med denne som Nettleser klare alt jeg trenger i hverdagen min.

Microsoft gjør en god jobb men dem gjør for mange Brølere –  og flere står i kjølvannet  bare se  2004 oppdatering den har alt fått masse Ris og kritikk  hadde det dreiet seg om Sikkerhet ja  men som jeg har forstått er dette helt andre ting som berøres derfor vil  jeg vente i det lengste med den oppdatering.

Jeg vil ikke lukke tråden enda -  vil se om det virkelig  er sant at svaret blir så.
Denne oppgave er løst nå jeg tror faktisk det er det alt nå. Ha en god helg alle.
Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 06:11 #15
#14 Godt du ikke ser MSN nu. Kommer den tilbage så ret til i registeret som der vises i video i linket, hvis du har den oplysning derinde.
På min pc findes den ikke.
Men det er måske fordi jeg er streng overfor Microsoft ved at have fjernet så meget fra deres system med Powershell.
Avatar billede 450025 Ekspert
18. juli 2020 - 06:57 #16
Hallo Danmark Takk for posten startet opp computeren ikke et pip tror den har rømt - jeg skal sjekke det du har sendt meg.

Men satt ute med vifta på gikk inn nå jeg koker ble nesten dårlig  -  på Telefonen her står 41 grader  å det slår meg omtrent ut. så en hvis å masse kand drikke er viktig nå Vand. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 10:02 #17
#16 Vi har også sol her på Bornholm, men dog kun 20 grader. Husk at sidde i skyggen :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
18. juli 2020 - 10:30 #18
Takk for den i min Ungdom var en tur på Bornholm 3 uker glemmer det aldri..
Varmen i år har vert ekstrem  nå 3 mdr ikke et vindpust  - regn ikke en dråpe grønt og fint - luftfuktighet om natten er nok for planter helt uvanlig i år - Håper regntiden inntreffer å da får vi så det holder. Kos Dere hadde nok byttet noen dage med jer.
MSN vet du om den er reist dit for her er den ikke kommet att enda? Herlig. Gog Helg.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 11:34 #19
Godt den er væk Arne :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
18. juli 2020 - 12:41 #20
Ja nå lukker jeg denne tråden jeg har fått masse flott hjelp -  Bjørnen Nye EDGE er i dyp søvn og kan vekkes om programmet blir ferdig en gang men det tar tid.
- Nettleser Google Chrom kan jeg leve med noen småting å skavanker får man tåle.
Da står det igjen og si god helg til alle da hilsen Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2020 - 12:43 #21
I lige måde Arne.
Jeg hopper af på tråden her :-)