Avatar billede 450025 Ekspert
21. juli 2020 - 07:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google med små forandringer

Før hadde jeg opp flere vinduer av gangen så lå dem nede på oppgavelinjen.
Nå er dem flytta opp på linjen over Bokmerke linjen å det er greit det bare en vane det – ny for meg i-allefall.
Men så en ting til jeg ikke liker er dette en    Barnesikring?    Ja jeg bare gjetter det. Ny har ikke sett den før og kan den fjernes? Den maser hele tiden en bagatel men hadde vert fint om den ble borte.
Og i tilfelle hvordan man  dette Takk
https://ibb.co/D5jQR7h
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2020 - 22:07 #1
Uden at vide det 100%,vil jeg tro du skal i indstillinger og vælge administrer andre mennesker (eller noget ligniende).
https://clausvisby.com/da/1417-how-to-lock-google-chrome-with-password.html

Bær over med mig. Jeg bruger ikke Crome ;-)
Avatar billede 450025 Ekspert
22. juli 2020 - 01:18 #2
Godmorgen 220661 tenke først her 2 småting er der noen som svare på dette men prøver?
Den ene endringen like jeg godt - at alt kom på linjen over Bokmark den var for meg ny men ok.
Den neste logg inn logg inn logg in var  sikkert en form for barnesikring eller andre som  ville ha adgang til kontoen din.  Ren gjetning men hadde nok rett.

Jeg skal tenke lidt på denne låsing -  kanskje en løsning som vil fungere det er jo en bagatell dette.
Jeg føler det så kan den låses bare for meg å er ferdig 1 gang for alltid så ok.

Men har man valget å trykke på Logg in eller ditt bilde hver gang er der kommet noe jeg ikke liker. Så vil jeg tenke lidt men Takk for svaret 220661 ha en fin dag.