Avatar billede Nina Praktikant
22. juli 2020 - 11:52 Der er 5 kommentarer

Hvad skal jeg vælge

Hej. Hvad skal jeg vælge af printe. Hver gang jeg printer skal jeg rense printer. Det er dyrt i blæk. Jeg slukker printer når den ikke bruges. Har et behov for ca. 200 - 500 sort/hvid print pr. år. Tænker måske det ikke skal være en blækprinter.
Avatar billede ebea Ekspert
22. juli 2020 - 12:07 #1
Til et lille printbehov som dit, er her en ganske god S/H Laserprinter (du slipper for Blæk problematikken), og til en ganske attraktiv pris!
https://www.brother.dk/printers/laser-printers/hl-l2310d
Avatar billede bsn Forsker
22. juli 2020 - 12:22 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2020 - 12:59 #3
og siderne kan ikke udprintes som pdf-filer og gemmes på ekstern disk?
Avatar billede bsn Forsker
22. juli 2020 - 14:07 #4
#3

Det kan du ved at sige "Gem som" i den software du bruger...

Microsoft Print to PDF

Eller installer en pdf printer
Avatar billede posten Ekspert
22. juli 2020 - 15:40 #5