Avatar billede Merete Praktikant
23. juli 2020 - 13:22 Der er 5 kommentarer

Vintage PC

Jeg har arvet en hjemmecomputer - Lambda 8300 - og aner ingenting om dens historie, værdi og hvor det ville være godt at forsøge at afsætte den, til en der ville have glæde af den og til den rette pris.
Jeg kender ikke dens nuværende stand, da den ikke har været brugt i mange år, men den har været opbevaret godt. Der er hverken kabler eller boks med.
Den er produceret i Hong Kong engang i 80’erne - og der er et ekstra hukommelsesmodul med på 32K:)
Kan I hjælpe med information?
Avatar billede Merete Praktikant
23. juli 2020 - 14:28 #2
Tusind tak Erik. Det vil jeg dykke ned i.
Avatar billede Merete Praktikant
23. juli 2020 - 14:39 #3
Hej Erik,
Er du interesseret i et billede af PC’en til din artikel?
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. juli 2020 - 15:45 #4
Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener med "din artikel".
Det er ikke mig der har skrevet noget om denne computer - det er noget jeg har fundet på nettet :-)
Men det glæder mig, at du måske kan bruge indholdet i linkene
Avatar billede Merete Praktikant
23. juli 2020 - 19:35 #5
Undskyld det gik lidt stærkt - fik læst det som om det første var din artikel :) , men ja, og tak for hjælpen - jeg blev bestemt klogere på den lille PC, som jeg husker fra barnsben.