Avatar billede posten Ekspert
26. juli 2020 - 05:42 Der er 4 kommentarer

fokushjælp

hvordan fjerner jeg fokushjælp den kommer igen selv om jeg har fjernet den i indstillinger
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juli 2020 - 06:20 #1
Når du er der hvor du kan trykke dig ind til Fokushjælp er der en fane der hedder "beskeder og handlinger"
Her kan du også slå fokus hjælp fra
Jeg har også deaktiveret sikkerhedkopiering da jeg ikke bruger denne funktion.
Håber det løser dit problem.
Avatar billede poko1 Ekspert
26. juli 2020 - 06:28 #2
Kig i Handlingscenter fokushjælp! Ændrer tilstand ved tryk ændres tilstand.
Eller tryk op Windowstasten + I = Indstillinger vælg System  fokushjælp.
https://ibb.co/TBVrwwB
Avatar billede posten Ekspert
26. juli 2020 - 09:23 #3
#2 det var lige den oversigt  jeg savnede  når jeg slår fokus fra hvor der står fokushjælp + har sat flueben i den øverste men har så ikke set den nederste i "vis en oversigt" måske derfor den kommer igen i handlingscenteret efter genstart vil på tirsdag prøve at finde den oversigt
Avatar billede posten Ekspert
28. juli 2020 - 10:10 #4
nu har jeg prøvet om det flueben manglede det var der men samtidigt har jeg nu set når jeg kigger i fokushjælp er sat til fra skifter den kortefter til "månen" hvorfor gør den dog det ???