Avatar billede Klaus W Guru
27. juli 2020 - 21:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VBA kode der ikke fungere som den skal

Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad der er gået galt i den VBA kode til opsamling. Den har kørt indtil fornylig. Men af en eller anden grund fungere den ikke mere.

Se tekst i file Opsamling VPL
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Klaus w
https://www.dropbox.com/sh/y763n3w2azhdtyn/AABC5pJt7RorEbFAyj45LFwea?dl=0
Avatar billede kim1a Ekspert
28. juli 2020 - 09:20 #1
Jeg forsøgte, men kunne ikke genskabe kørsel, hos mig vil filename altid være tom, så jeg følger lige med for at blive klogere (forhåbentlig).
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2020 - 10:49 #2
Det er fordi du har lagt "opsamling vpl" i sammen folder som de filer du vil samle op over - og så bliver dens arke også kopieret ind i sig selv - og derfor dubleret;

@kim - hvis du ændrer stien i Q1, kan du selv prøve
Avatar billede Klaus W Guru
28. juli 2020 - 11:15 #3
Hvor svært kan det være, svært nok for mig åbenbart, jeg takker.

Forsat goddag

KW
Avatar billede kim1a Ekspert
28. juli 2020 - 11:47 #4
Stien havde jeg ændret til et bibliotek på min PC med to filer i.