Avatar billede Michael Jensen Praktikant
30. juli 2020 - 13:58 Der er 7 kommentarer

Mærkelige

Hej
Jeg har bemærket efter jeg gjorde min computer rent, så har den været lidt mærkelig. Det er fx når jeg skrive p nå jeg kigge op og ser hvad den skrive så skrive den p+ eller når jeg skrive o så skrive den 0o? Hvordan kan man fjerne det?
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juli 2020 - 14:48 #1
Har jeg ret i at der er tale og en bærbar?
Der kan måske være tale om noget fugt - selvfølgelig kommer det an på hvad du har brugt til rengøringen. Et tastatur til bærbare er mere sart, end et tastatur til en stationær.
For at undersøge om der er tale om en tastaturfejl, så prøv evt. at tilslutte en løst tastatur, hvis du har et sådant. Er der ingen fejl der, så er det tasturet der er synderen.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2020 - 16:23 #2
Rengjorde du pc medens den kørte?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2020 - 16:43 #3
se på tastatur - der er lidt skidt,  der ligger i linjen mellem 'op' og '0+'
Fisk det snuller op, og den virker igen
Avatar billede Michael Jensen Praktikant
30. juli 2020 - 18:15 #4
Det er bærbar, og normalt når jeg gør rendt så bruge jeg vatpind og prøve få snavset ud.og nej jeg slukke altid min computer når jeg gør den rent
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2020 - 18:54 #5
prøv med lidt trykluft på dåse ved de 4 taster.
Avatar billede Michael Jensen Praktikant
30. juli 2020 - 19:12 #6
Nej, det hjalp ik
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2020 - 19:24 #7
lad den stå åben et lunt sted - der er måske lidt fugt ved de 4 taster - og efter en nat er det nok tørret ud.