Avatar billede Mynewart.dk Praktikant
01. august 2020 - 14:58 Der er 3 kommentarer

Computer + skærm - ledning

Hej

Det kan godt være, at det er et åndsvagt spørgsmål, som jeg burde kende svaret på - men nu prøver jeg alligevel. :)

Jeg har et skrivebord, der står placeret midt på mit kontor.

Jeg kører med et setup, der består af bærbar computer, docking-station og en computerskærm.

Jeg skal snart ud og investere i nyt setup. Det nuværende ville være fint, men andet kan også sagtens bruges. Det skal ikke nødvendigvis være en bærbar.

Mit ønske er, at jeg slipper for ledninger, der løber fra skrivebord til stikkontakten.

Findes der en trådløs løsning, der evt. blot kræver opladning en gang eller to om ugen? Eller kan man tilslutte setup'et til en powerbank af en art, som så kan udskiftes/oplades. Vil bare gerne udgå ledninger til/fra skrivebordet.

På forhånd mange tak. :)
Avatar billede wjens Guru
01. august 2020 - 19:58 #1
Nej. (Du kan selvfølgelig købe et nødstrømsanlæg og sætte under skrivebordet, men det tror jeg ikke du vil betale for eller høre på).

Kan du ikke trække en 220V ledning fra loftet og sætte en høj plante på bordet :-)
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. august 2020 - 00:34 #2
Jeg har set steder med stik forsænket i gulv. Er der gulvtæppe findes der meget flade højtalerkabler - men de er nok ikke godkendt til 230V.
Avatar billede bsn Forsker
02. august 2020 - 15:06 #3
#1
Ville da også lave loft løsning, hvis det var...