Avatar billede Peter Forsker
02. august 2020 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opdatering af valutakurser i excel

Hej eksperter
Hvordan får jeg hentet valutakurser ind i et excelark i excel 365
Jeg kunne godt tænke mig at de opdaterer automatisk hver gang arket bliver åbnet
Jeg vil også gerne have at jeg kan vælge i arket hvilken valuta jeg ønsker
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2020 - 19:53 #1
Avatar billede Peter Forsker
03. august 2020 - 16:52 #2
Er det bare mig der er dum, eller kan jeg ikke få det til at virke i 365, linket hvor du sendte mig hen er fra 2006
Avatar billede claes57 Ekspert
03. august 2020 - 17:14 #3
my bad - nationalbanken https://www.nationalbanken.dk/da/statistik/valutakurs/Sider/default.aspx
indsæt det link, og du kan få en side med ajourførte data i dit regneark. Derefter kan du fra din side lave en lookup og hente dagens kurs.
Avatar billede Peter Forsker
08. august 2020 - 09:19 #4
1000 tak, det virker nu