Avatar billede Klaus W Guru
08. august 2020 - 21:38 Der er 1 kommentar

sammenlægning formlerne

Hej Excel hjælpere.
Er det muligt at sammenlægning formlerne indirekte, indeks og sammenlign.
Indirekte skal bruges til at finde Fanebladet VPL 2021 og
Indeks og sammenlign vil jeg bruge til slå op i Fanebladet VPL 2021 celler A3 til B47.
Og overføre værdien fra Fanebladet VPL 2021 celler A3 til A47 til Fanebladet 6101 celle E8
(Dette kunne være et hvilken som helst Fanebladet. Fanebladet 6101 er en ankomstseddel og dem vil der komme mange flere af.)

Så jeg slipper for at Excel laver en kæde i Celle E8. Hvis, og når jeg flytter rundt på filerne.
De kommer altid til at ligge i de samme mapper.
Håber det er forståeligt. På forhånd tak.

Hilsen Klaus W

https://www.dropbox.com/sh/dezoh2wa5t4j2ty/AACfn2FzbhjyjkRAr4J5wwxia?dl=0
Avatar billede Klaus W Guru
01. september 2020 - 20:38 #1
Fundet

KW