Avatar billede diver1 Praktikant
14. august 2020 - 11:00 Der er 3 kommentarer

Indholdsfortegnelse fra flere word filer i en word file

Hej,

Jeg har en Word dokument på 92 sider, som jeg gerne vil del op i 4 word Word dokuments, jeg vil gerne lave et dokument mere, hvor jeg har forsiden og hvor jeg har hentet indholdsfortegnelse fra de andre 4 Word dokumenter.

Er det muligt og hvis muligt, hvordan gøre jeg de?
14. august 2020 - 13:21 #1
Hej Divert1
Du kan læse om det her:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1009138

Mvh
Birthe Lauridsen
Avatar billede diver1 Praktikant
17. august 2020 - 09:19 #2
Hej Birthe,

Tak for din forslag, men ikke helt hvad jeg har brug for, når jeg gøre lige som dit forslag så "importere" jeg hele word dokumentet i den ny file, har brug for kun at "importere" indholdfortegnelse fra 4 forskelig dokumenter til den ny file.
17. august 2020 - 13:37 #3
Hej - hvem du nu er
har du oprettet en indholdsfortegnelse i hoveddokumentet??
Den vil tage indholdet fra alle 4 dokumenter.

Hvis du vil have markeret hvilket dokument indholdet stammer fra kan du oprette en typografi som du vælger til teksten "dokument 1" og så tilknytte typografien til niveau 1 i indholdsfortegnelsen.

Mvh
Birthe Lauridsen

PS når du opdatere indholdsfortegnelsen i dokument 1 så skal underdokumenterne være åbne.