Avatar billede lurup Ekspert
16. august 2020 - 00:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændre 200 pas billeder på engang

Hej

Jeg skal have 200 pas billeder lavet om i størrelsen  og det kan gøres på en gang i IrfanView.
Jeg kan bare ikke husk hvordan ?
Håber på hjælp
Avatar billede Slater Ekspert
16. august 2020 - 07:13 #1
Tryk "B" inde i programmet, for batch. Det er et stykke tid siden jeg har brugt programmet, men så vidt jeg husker vælger du så de billeder der skal laves om i højre side af den skærm der kommer op, og de regler de skal ændres efter i venstre side, hvor du bl.a. kan vælge en størrelse.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. august 2020 - 08:49 #2
Det kræver lige at du oplyser hvilket program du vil benytte.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2020 - 08:56 #3
#2 Der beskrives IrfanView i spørgsmålet :-)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. august 2020 - 09:21 #4
Ups ... læste det ikke ;-)

Så hopper jeg af
Avatar billede lurup Ekspert
16. august 2020 - 10:10 #5
Tak for hjælpen