Avatar billede blacks Mester
22. august 2020 - 10:01 Der er 1 kommentar

Kan ikke sende e-mail fra telefon

Hej,

Jeg kan ikke længere sende mails fra min androd telefon, lige meget om jeg bruger Gmail eller outlook så vil den ikke sende. Den bliver bare ved med at være i udbakke og står som I kø.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe?
Avatar billede blacks Mester
22. august 2020 - 10:02 #1
OBS, når jeg så sletter den ikke sendte mail, kommer der denne besked: Synkroniseringen af denne mappe mislykkedes. Prøv igen senere.