Avatar billede pwn Forsker
27. august 2020 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ophæv mail i "uønsket post" i Outlook 2016

Ved en fejl er en bestemt mailadresse blev sat som uønsket/spam. Trods flere gode anvisninger kan jeg ikke finde menuen for at ophæve denne spamming. Hvor ligger den i Outlook 2016?
Avatar billede poko1 Ekspert
27. august 2020 - 12:56 #1
Hold musetasten nede på den og før den ind i indbakke.!
Avatar billede pwn Forsker
27. august 2020 - 15:29 #2
Tak for svar :-)
Jeg ved ikke, om jeg har udtrykt mig tydeligt nok. Det, der er sket er, at jeg har klikket Uønsket eller Spam på en mail, der kom fra min hjemmesides kontaktformular. Nu modtages ingen mails fra formularen, da den er markeret som Spam. Ophæver denne flytning Spam markeringen?
Avatar billede poko1 Ekspert
27. august 2020 - 16:01 #3
Når jeg af  vanvare er kommet til at putte en mail i Uønsket mail plejer jeg blot at returnere den til indbakken så er den igen udenfor spam filteret .