01. september 2020 - 09:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

livemail

Hej Pludselig kan jeg ikke sende mails fra livemail . jeg kan godt modtage men ikke sende ???
Avatar billede INK Ekspert
01. september 2020 - 09:51 #1
Windows Live Mail serviceres ikke længere af Microsoft. Du skal nok overveje at skifte til den nyeste udgave af mail indbygget i Windows 10 eller til Thunderbird.
Afhænger lidt af om du også skal overføre gamle mailarkiver, det klarer Thunderbird rigtig godt.

Du har selvfølgelig checket, at dine indstillinger svarer til mailudbyderens anvisninger.
Avatar billede hjolsen Ekspert
01. september 2020 - 10:52 #2
Jeg har set den fejl nogle gange i den sidste tid og løsningen er som #1 skriver skift til Thunderbird !
01. september 2020 - 11:42 #3
Jeg er ikke som i ikke it kyndig overhovedet .
Er der en ( nem vejledning )
Forstår jeg det rigtigt at jeg skal installere tunderbird og der kan jeg ( Hente) min live mail. Vil mine mails så komme med over ????

PFT
Avatar billede INK Ekspert
01. september 2020 - 11:48 #4
Har lige behandlet emnet i denne tråd
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1034308

Den er lang, så start evt. et stykke nede ved #14

Oplys lige "efternavnet på din mailadresse" altså det efter @.
01. september 2020 - 12:17 #5
det er så fint men lige en sidste ting kan jeg få flere mail addresser på . har både en info mail en alm mail og en gmail
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2020 - 13:11 #6
jeg har 3 kørende på min thunderbird, og du kan let sætte regler op, så to der bruger samme adresse hos dig (fx hobbyklub og motion) sorteres op i hver sin undermappe.