Avatar billede Nørdnot Juniormester
03. september 2020 - 10:12 Der er 5 kommentarer

Mine browsere virker ikke

Mine browsere kører og kører rundt men kommer ikke op med siden. Der er forbindelse til internettet, jeg har lige modtaget beskeder fra min Gmail i beskedboksen. Hvis jeg retter et dokument bliver det opdateret i OneDrive. Når jeg åbner en ny fane i Google Chrome kommer Google siden op, men så slutter det der. Når jeg søger på en side er der bare blankt og den søger og søger. Jeg bruger Windows 10 home
Avatar billede INK Ekspert
03. september 2020 - 13:36 #1
Prøv at geninstallere dine browsere.
Avatar billede Nørdnot Juniormester
07. september 2020 - 12:25 #2
Hvordan geninstallerer jeg mine browsere?
Avatar billede INK Ekspert
07. september 2020 - 12:30 #3
Du kan i kontrolpanelet fjerne Google Chrome. Derefter downloader du en ny med Edge. Men hvis ingen af dine browsere virker, så bliver det svært.

Har du opdateret Windows 10 til nyeste udgave?

Gå i indstillinger og Windows Update, og kør denne.
Avatar billede Nørdnot Juniormester
07. september 2020 - 13:15 #4
Den opdaterer sig selv løbende, så det vil jeg mene. Og Edge virker heller ikke
Avatar billede INK Ekspert
07. september 2020 - 14:38 #5
Skriv Winver i søgefeltet og kør appen, du kan så se hvilken version. Nyeste er 2004.
Hvis du kører en tidligere version, så gå i indstillinger og opdatér.